Kontakt os, hvis du ønsker at høre mere om kurset |
Når kunden er i kontakt med din virksomhed, sker det i såkaldte Touchpoints (kontaktpunkter). Touchpoints er f.eks. kontakt via telefon, mail, Web, Social Media, et fysisk skilt, en vejledning, en ordrebekræftelse eller en faktura.
Kundens (service-)oplevelse i alle Touchpoints påvirker kunderelationen, og det er derfor vigtigt at have fokus på kvaliteten i kundens rejse og berøring med din virksomhed.
På kurset ”Touchpoints, kunderejser og servicedesign” lærer du redskaber til at arbejde aktivt med forskellige kunderejser i din egen virksomhed.
Efter kurset har du helt konkret lært:
- At forstå forskellige Touchpoints muligheder og begrænsninger
- Eksempler på konkrete kunderejser som fungerer godt og mindre godt
- At kortlægge og analysere kontaktpunkter og flow, når dine kunder kontakter dig/jer
- At designe og optimere hensigtsmæssige kunderejser
- At se Touchpoints gennem kundens øjne, og herved styrke dit kundefokus
På kurset arbejder vi Hands on med en kunderejse for at forstå de grundlæggende mekanismer i kundekontakt og kundeservice. Kurset lægger stor vægt på den praktisk tilgang til arbejdet med kunderejser, men er funderet i videnskabelige undersøgelser om kundeoplevelser. Du kommer til at arbejde aktivt med Touchpoints, kunderejser og servicedesign, og vi tager udgangspunkt i din egen virksomhed og jeres setup for kundekontakt.
Du er i målgruppen, hvis du ønsker at blive klogere (og dygtigere) til at forstå og optimere din virksomheds setup for kundekontakt. Du er f.eks. virksomhedeejer/leder, håndværker, ejendomsmægler, butiksansat/leder, webshop ejer, fysioterapeut, behandler etc.
Vil du gerne modtage vores nyhedsmail?
Her modtager du informationer om kurserne direkte i din mail.
Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk.
Firmakursus?
Er du interesseret i at sammensætte et firmaforløb? Kontakt da:
Jens Severinsen (Peopleteam)
Mail: jens@peopleteam.dk
Telefon: 42 75 44 14