Kontakt os, hvis du ønsker at høre mere om kurset |
På dette kursus lærer du konkrete teknikker til effektiv og tidsbesparende skriftlig kommunikation, der samtidig giver kunden en positiv og god serviceoplevelse.
Du lærer:
- Hvornår bør jeg bruge skriftlig kommunikation – og hvornår bør jeg vælge et andet medie?
- Den logiske struktur for enhver skriftlig meddelelse
- De 13 skrivetips til den gode serviceoplevelse
- Straksafklaring på skrift – hvad skal der til?
- Do’s and dont’s i den skriftlige kommunikation
Skriftlig kommunikation er til dig, der bruger det skrevne medie i din kommunikation med kunden, f.eks.:
- Skriftlige meddelelser i systemer
- Chat
- Sociale medier
Du vil gerne lære praktiske teknikker til både at effektivisere dialogen – og til at sikre den gode kundeoplevelse uanset emne.
Mange mails bærer præg misforståelser og ”kommunikativ autopilot”. Skriftlig kommunikation i service har dermed en række faldgruber, du bør kende til – og med dette kursus kan du nemt undgå at falde i dem.
Du kommer til at træne teknikkerne, så du kan anvende dem direkte i din skriftlige kommunikation med kunderne. Vi bruger ægte cases fra virkelighedens kundeservice, så du lærer at spotte ”do’s” og ”don’ts” – samt hvordan du selv kan skrive på den mest hensigtsmæssige måde til dine kunder.
P.S.: Kursets primære fokus er indholdet i den skriftlige kommunikation, herunder konkrete tekster/formuleringer og struktur. Vi bruger ikke væsentlig tid på grammatik og stavning på dette kursus.
Vil du gerne modtage vores nyhedsmail?
Her modtager du informationer om kurserne direkte i din mail.
Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk.
Firmakursus?
Er du interesseret i at sammensætte et firmaforløb? Kontakt da:
Jens Severinsen (Peopleteam)
Mail: jens@peopleteam.dk
Telefon: 42 75 44 14