Kontakt os, hvis du ønsker at høre mere om kurset |
Kender du dét, at du kan have svært ved at håndtere nogle typer af kunder, mens andre går som en leg? Det kan være ”måden de siger det på”, deres kropssprog, at de kan virke arrogante eller at de er alt for frembrusende.
Som servicemedarbejder er det vigtigt, at du kan give alle kunder en positiv serviceoplevelse, uanset hvordan de møder dig. Du må derfor lære at se bagom den umiddelbare adfærd, og forstå kundens profil og intention. Samtidig er det en fordel hvis du bliver bevidst om din egen profiltype, fordi det giver dig indsigt i dine styrker og udfordringer i forhold til andre profiltyper.
Når dagen er omme, har du både fået indsigt i kundernes typiske profiltyper, og samtidig lært hvordan du skaber en bedre dialog og service til forskellige profiltyper. Du lærer helt konkret:
- At genkende de 4 grundlæggende profiltyper
- At spotte deres adfærd og forstå årsagen bag adfærden
- At forstå deres måde at kommunikere på
- Din egen profiltypes styrker og faldgruber
- At gøre kundeprofilerne glade og tilfredse
- At udarbejde din egen Do’s and dont’s liste i forhold til de 4 profiltyper
På kurset anvender vi konkrete eksempler fra hverdagen. Vi træner evnen til at spotte de forskellige profiltyper ved at lytte til optagede samtaler og analysere videosekvenser. Vi afprøver også forskellige kommunikative teknikker på hinanden, så du får praktisk erfaring til optimering af mødet med kunderne.
Vil du gerne modtage vores nyhedsmail?
Her modtager du informationer om kurserne direkte i din mail.
Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk.
Firmakursus?
Er du interesseret i at sammensætte et firmaforløb? Kontakt da:
Jens Severinsen (Peopleteam)
Mail: jens@peopleteam.dk
Telefon: 42 75 44 14